Zpět nahoru

Michal Vitásek

Už během studií ho bavilo pomáhat kamarádům (především z hudebního světa) s propagací. Psal pro hudební weby a spravoval sociální sítě klubů a festivalů. Přes mezistupeň v cestovním ruchu se copywritingem a marketingem obecně začal i živit.

Řídí se jednoduchým mottem: „Chci, aby výsledek mojí práce bavil a fungoval zároveň.“ Sice je mu „teprve“ 35, ale už pár věcí v reklamním světě zažil. Vedení malého týmu, freelancování i práce pro velkou agenturu a korporátní klienty. A teď vede Gobliny. Teda snaží se o to… Pořád se ale drží toho, že když si práci on osobně i lidé okolo užívají, má to ten nejlepší dopad na výsledek i spokojenost klienta.

.

Dovednosti:
Copywriter, Idea Maker, kreativní a strategické myšlení, vedení týmu, projektové řízení

Klienti:
T-Mobile, Bohemia Interactive, Praha Music Center, Česká spořitelna, ČVUT, Staropramen, Rajfka, Mercedes-Benz, MallPay, E.ON, Home Credit, Makro a další

.

Mail
michal.vitasek@goblins.cz

Sleduj nás