Zpět nahoru

Music City

01

Branding

Trsátko jako hlavní symbol hudebního brandu jsme propsali napříč komunikací a vznikl tak unikátní a odlišující prvek.
02

Design

Hravý a odlehčený styl, který má na sociálních sítích jasný cíl – chytře pobavit a sdělit zajímavost/novinku, kterou ocení nejen muzikant.
03

Copy

Stručně a odlehčeně. Sami jsme hudebníci, tak se nám pro Music City píše, jako když bičem mrská.
04

TikTok&Reels

Propojení hudebních nadšenců na naší i klientské straně má několik výhod. Jednou z nich je sada vtipných videí z muzikantského světa každý měsíc.

Žijeme v Music City

Ke spolupráci s Music City jsme dostali náhodou, někdo by možná řekl osudem řízenou náhodou. Od té doby jsme na jedné lodi s hudebními nadšenci a profíky, se kterými máme jeden hlavní společný cíl – přenést sympatické hodnoty a náladu celého brandu směrem ven. Pomáháme s brandovou strategií, designem a komunikací na sociálních sítích, kterým jsme dali tvář a postupně z nich děláme další úspěšný prodejní kanál.

Klient

Music City

Datum realizace

02/2022 – doposud

Sleduj nás