
Michal Vitásek
Idea maker/Copywriter
Už během studií ho bavilo pomáhat kamarádům (především
z hudebního světa) s propagací. Psal pro hudební weby
a spravoval sociální sítě klubů a festivalů. Přes mezistupeň
v cestovním ruchu se copywritingem a marketingem obecně začal i živit.
Řídí se jednoduchým mottem: „Chci, aby výsledek mojí práce bavil a fungoval zároveň.“ Sice je mu „teprve“ 36, ale už pár věcí v reklamním světě zažil. Vedení malého týmu, freelancování i práce pro velkou agenturu a korporátní klienty. A teď vede Gobliny. Teda snaží se o to… Pořád se ale drží toho, že když si práci on osobně i lidé okolo užívají, má to ten nejlepší dopad na výsledek i spokojenost klienta.
Dovednosti:
Copywriter, Idea Maker, kreativní a strategické myšlení, vedení týmu, projektové řízení
Klienti:
T-Mobile, Bohemia Interactive, Praha Music Center, Česká spořitelna, ČVUT, Staropramen, Rajfka, Mercedes-Benz, MallPay, E.ON, Home Credit, Makro a další